Leżaki reklamowe

Efektywna promocja działalności gospodarczej to opłacalny kierunek. W jaki sposób zaplanować jednak najlepiej kontakt z grupą docelową? Po jakie gadżety marketingowe sięgnąć, żeby nie przepłacić i odnieść możliwie najwyższy poziom konwersji sprzedaży? Leżaki reklamowe (megalezaki.pl) to jedno z ciekawszych rozwiązań wpisujących się w potrzeby stacjonarnego kontaktu z konsumentami. To bardzo praktyczny gadżet i niezwykle prosty w sensie dopasowania do strategii identyfikacji wizualnej marki. Poniżej zapoznasz się z najważniejszymi właściwościami leżaków reklamowych w perspektywie promocji własnego biznesu.

Dlaczego warto rozpatrzyć wprowadzenie leżaków reklamowych we własnej strategii promocji?

Leżaki na zamówienie charakteryzują się wysoką wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne i wytrzymują spore obciążenie, chociaż warto przed zamówieniem zapoznać się z maksymalnymi wartościami określonymi przez producenta. Dzięki leżakom reklamowym zatrzymasz potencjalnego klienta na dłużej i porozmawiasz z nim o potrzebach. Oczywiście warto ostrożnie podchodzić do nawiązywania kontaktów z klientami, ponieważ niektórzy chcą tylko na chwilę odpocząć i nie lubią natarczywej sprzedaży. W takim przypadku przy leżaku można rozstawić próbki produktów, poprosić o wypełnienie krótkiej ankiety z opcją wygrania nagród w sezonowym konkursie, zorganizować bardziej ogólną prezentację. Leżaki z logo firmy zaczynają dominować w centrach handlowych i zastępują ławki lub zwyczajnie powiększają przestrzeń do relaksu dla klientów pragnących odpocząć wygodnie na zakupach. Leżaki reklamowe plażowe przydają się poza tym na obozach, na weselach w plenerze i imprezach okolicznościowych, przy promocji nowego smaku lodów lub innych produktów spożywczych, na siłowniach, polach golfowych, w otwartych biurach do wyznaczania stref relaksu dla pracowników, ale i oczekujących na wykonanie usługi klientów. 

Z czym połączyć w promocji leżaki reklamowe i jak wypadają w długoterminowej strategii promocji?

Większość leżaków posiada stabilną podstawę drewnianą i mechanizm regulacji pozycji. Jeżeli taki gadżet promocyjny stoi cały czas w jednym miejscu po pewnym czasie staje się integralną częścią wystroju, naturalnie przyciąga uwagę i wzbudza pozytywne skojarzenia z marką. Możesz również od czasu do czasu wymieniać leżaki z innym logo, z bardziej szczegółowym nadrukiem, poinformować przy okazji o nowych produktach lub promocjach w sklepie stacjonarnym. Leżak z nadrukiem łączy się z bardziej rozbudowane serie z parawanami, parasolami, flagami, stolikami umożliwiającymi rozłożenie ulotek, ankiet, długopisów firmowych. W długoterminowych strategiach marketingowych większość przedsiębiorstw poszukuje oszczędności, a wskazany w artykule pomysł właśnie to zapewnia. Pamiętaj, że jakość zamówionych elementów promocyjnych przekłada się wyraźnie na postrzeganie działalności gospodarczej, świadczonych usług, więc nie warto oszczędzać na wartościowych rozwiązaniach, a szczególnie na leżakach prostych w przechowywaniu, transporcie, rozkładaniu i składaniu.

Więcej informacji: https://adcentrum.com.pl/jak-lezaki-reklamowe-wypadaja-w-obsludze-klienta/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here